Pro plnou funkčnost těchto stránek je nutné povolit JavaScript.

Reklamace

Nebojte, my Vám reklamaci určitě znepříjemňovat nebudeme, u nás máte jistotu, že se budeme snažit o Vaši spokojenost. Pro nás to bude další zpětnou vazbu k tomu, abychom naše služby neustále zlepšovali.

reklamace-top Každá reklamace je pro nás důležitá, abychom se posouvali vpřed.

Pokud se přece jen něco pokazí

Pořád se snažíme na maximum, ale vždy se něco může pokazit, velice nás mrzí, že se našlo něco, s čím jste nebyli spokojeni.

  1. V balení Vám něco chybí

    V případě, že chybí barva, štětec část rámu, pošlete nám e-mail co schází a má být součástí balení, my Vám obratem pošleme nový kus.

  2. Třepí se vám štětce

    Pokud se vám třepí štětce, stačí je pouze šikovně zastřihnout a můžete pokračovat v malování. Pokud jsou přece jen poškozené tak, že nepomůže ani zastřižení, pošlete nám reklamaci a my vám zašleme nové štětce.

    Malířské štětce

  3. Barvy jsou jiné než na předloze

    Předloha je pouze orientační. Barvy na předloze nemusí odpovídat barevnosti na obraze. Inkoustové barvy na papíře mohou mít rozdílnou barevnost oproti akrylovým barvám na plátně. Přesnější předlohu naleznete na našich stránkách v detailu každého produktu, kde si ji můžete stáhnout.

    Jiné barvy na předloze

  4. Barvy jsou jiné než v počítači

    Každý monitor pracuje s jinou technologií a tak barva může být opravdu jiná. Je tedy nutné podívat se na kalibraci svého monitoru.

    Jiné barvy v počítači

  5. Linky jsou příliš tenké a čísla nečitelná

    Kdyby byly linky příliš tlusté a čísla moc výrazná, nešly by přemalovat. Obzvlášť pak u světlých odstínů by to mohl být problém.

    tenké linky

  6. Linky nejde překrýt

    V případě, že vám linky nejdou překrýt barvou, doporučujeme 2 a více vrstev barvy. Běžně ke každému balení dáváme tolik barvy, aby vám to vyšlo na přemalování a perfektní zakrytí všech linek.

    linky nelze překrýt

  7. Potřebujete očíslovanou předlohu

    Když začnete malovat, nevidíte už, jaká čísla byla pod zamalovanou plochou a je možné, že tak lehce ztratíte přehled. Pokud chcete to, co je vytištěné na plátně, poslat také vytištěné na papíře, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@zuty.cz.

    předloha

  8. Čísla přesahují přes okraj rámu

    Toto není chyba. Pokud čísla zasahují přes okraj rámu, je to tam správně, obraz má mít přesah.

    čísla za okrajem

  9. Barvy moc rychle schnou

    Pokud barvy rychle schnou, tak je navlhčete, postačí obyčejná voda. Jen trošku, nic nepřehánět, ať neztratí barvu. Používáme kvalitní akrylové barvy, které by vysychat neměly. Pokud je však přece jen něco špatně, napište nám a my vám pošleme nové barvy.

    barvy rychle schnou

  10. Barvy nevyjdou na celý obraz

    Toto by se nemělo stát, protože barvy jsou zasílané v takovém množství, které na vymalování obrazu má vystačit. Kdyby náhodou k situaci přece jen došlo, stačí se nám ozvat a pošleme vám obratem další barvy dle potřeby.

    došly barvy

  11. Zásilka nedorazila v termínu

    V případě, že se jedná o obraz podle vlastní fotografie, nelze přesně určit, kdy zásilka dorazí. Záleží také na tom, zda byl schválen hned první návrh nebo jsme jej museli upravovat. Dále také nejsme schopni ovlivnit dopravce, u kterých někdy dojde k prodloužení doby doručení.

  12. Potřebujete obraz vyměnit

    Stáhněte si formulář pro odstoupení od smlouvy a zašlete nám ho e-mailem společně s žádostí o výměnu obrazu. Formulář najdete ke stažení ZDE nebo v e-mailu s potvrzením objednávky. Obraz následně zašlete na adresu uvedenou níže. V případě, že se jedná o obraz podle vlastní fotografie, nelze od smlouvy odstoupit a obraz vyměnit. Podrobnější informace si upřesníte se zákaznickým centrem.

Pro urychlení Vaší reklamace vyplňte online formulář s těmito údaji:

  1. Číslo objednávky

    Číslo objednávky najdete na faktuře poslané na Váš e-mail

  2. Název produktu

    Napište název produktu, který jste si objednali

  3. Rozměr produktu

    Napište nám, jaký rozměr produktu jste si nechali vyrobit

  1. Popis závady

    Důkladně popište závadu, která se začala projevovat a je důvodem reklamace

  2. Vyfoťte produkt

    Vyfoťte produkt a pošlete nám prosím fotku s informací, co je na něm špatně

  3. Jak k problému došlo?

    Zkuste popsat, jak k problému došlo

Formuláře k reklamaci

Stáhněte si také Formulář pro uplatnění reklamace, vyplňte jej a společně s výše uvedenými body vše zašlete na e-mail info@zuty.cz

Ohledně Vaší reklamace Vás budeme co nejdříve kontaktovat, a to na kontaktech uvedených ve Vámi zaslaném Formuláři pro uplatnění reklamace. Stejným způsobem Vás budeme informovat také o průběhu a způsobu vyřízení reklamace.

Oddělení reklamací

zuty.cz
Na Zbytkách 158
Staré Město
739 01


Upozornění

Na Obraz podle vlastní fotografie vyrobený na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů viz. obchodní podmínky:

  • Odstoupení od kupní smlouvy

    5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

  • Vrácení peněz

    5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.